Uvjeti poslovanja uređenja, održavanja i čišćenja grobnih mjesta
Korisnik ponuđene usluge naručuje putem kontakt obrasca koji se nalazi ovdje.
Prilikom naručivanja potrebno je dostaviti što točnije podatke, broj polja i grobnog mjesta, odnosno ime i prezime pokojnika sa godinom rođenja i smrti
SADRŽAJ USLUGE:
- čišćenje grobnog mjesta (uvelo cvijeće i lišće, izgoreni lampioni)
- ručno čišćenje naslaga, mrlja ili mahovine blagim sredstvima za čišćenje, te završno čišćenje vodom i krpom
- cvjetni aranžman (oblik, veličina, vrsta cvijeća u dogovoru sa naručiteljem)
- lampion (oblik, veličina u dogovoru sa naručiteljem)
- dostava na groblja do 25 km od Osijeka se ne naplaćuje
- dostava na groblja udaljena više od 25 km naplaćuje se 2kn/km
OBVEZE NARUČITELJA
Naručitelj je dužan po primitku ponude izvršiti plaćanje na IBAN obrta TerraArt, nakon čega slijedi dogovor o terminu izvršenja naručene usluge.
Termin izvršenja mora se definirati tjedan dana prije samog obavljanja da izvršitelj usluge može napraviti uvid u trenutno stanje grobnog mjesta i dokumentirati ga fotografijom.
OBVEZE IZVRŠITELJA
Izvršiti naručenu uslugu od strane naručitelja u najkraćem mogućem vremenskom periodu. U slučaju objektivnih prepreka koje onemogućuju izvršenje usluge (vremenske nepogode, nemogućnost pronalaženja grobnog mjesta i sl.) dužan je obavijestiti naručitelja, te u dogovoru sa istim definirati približno vrijeme izvršenja usluge.
Kao dokaz izvršenja usluge, klijent će zaprimiti izviješće sa fotografijom grobnog mjesta prije i nakon izvršene usluge na adresu svoje elektroničke pošte.
Izvršitelj se obvezuje odnositi s poštovanjem prema pokojniku i njegovoj obitelji, bez obzira na vjeroispovijest, nacionalnost i osobne stavove.
ZAŠTITA OSOBNIH PODATAKA
Osobni podaci naručitelja potrebni su u procesu realizacije tražene usluge. Isti će se koristiti za daljnju međusobnu komunikaciju.
Obrt TerraArt se obvezuje da neće osobne podatke naručitelja iznijeti iz zemlje niti dijeliti sa trećim osobama.
OTKAZIVANJE NARUČENE USLUGE
Naručitelj potvrdom i izvršenjem uplate prihvaća opće uvijete. Naručenu uslugu po izvršenoj uplati ne može otkazati.
REKLAMACIJE
Obrt TerraArt razmotriti će svaki prigovor upućen od strane naručitelja.
Pravovaljana reklamacija mora biti oblikovana pisanim putem, te poslana na e-mail adresu biljana@terraart.hr.
Naručitelj je dužan u pismenoj reklamaciji navesti razloge njenog podnošenja, odnosno razloge zašto je došlo do nezadovoljstva za izvršenu uslugu. Naručitelj će također pisanim putem zaprimiti odgovor na danu reklamaciju u roku od 15 dana. Ukoliko se ugovorne stranke ne mogu dogovoriti, spor će rješavati mjesno nadležni sud.
Kako bi se izbjegle reklamacije i nezadovoljstvo korisnika, molimo svakog naručitelja da svoje želje i očekivanja što određenije specificira prilikom narudžbe.
PLAĆANJE
Plaćanje se vrši na račun obrta TerraArt otvoren kod ERSTE&STEIERMARKISCHE BANK d.d.
IBAN:HR4224020061140398105
SWIFT/BIC:ESBCHR22